divendres, 19 de setembre del 2014

ENS PRESENTEM


Hola em dic Ainhoa Tejeda Cardenas tinc 11anys i faig  primer d`Eso.M`agrada escoltar música.

Hola em dic Alejandra Lobato Arévalo tinc 13 anys i faig primer d'Eso.  M¨´agrada ballar,jugar a bàsquet i a jocs de taula.

Hola emb dic Nayra Calero de la Vega tinc 13 anys i faig primer d´Eso el que més m'agrada és jugar a futbol, bàsquet i ballar.

Em dic Iris Rubio Siles tinc 12 anys i faig 1rd' Eso el que més m'agrada  és estar  amb els amics i les amigues  i també anar a l'insti  perquè és divertit  treballar  tots junts.

Hola em dic Yuleica, tinc 12 anys i sóc de Santo Domingo. Fa un any que visc a Catalunya. Faig 1r d'ESO i el que més m'agrada és escoltar música i mirar la televisió.

Hola em dic Savera Parveen tinc 13 anys, sóc de Paquistan i faig 1r d'Eso. El que més m'agrada
és escoltar música i mirar pel-lícules.

Hola em dic Saray Rios López tinc 13 anys i sóc molt alegre i faig primer d'Eso. Vaig a l'institut Andreu Nin. El que més m'agrada és escoltar música.

Hola sóc el Rafa i tinc 13 anys, faig primer d'Eso. El que més m'agrada és mirar comics de Naruto i jugar a la Play.

Hola em dic Kàtia tinc 12 anys i faig 2n d'Eso. M'agrada jugar, fer deures, ajudar la meva mare i anar a l'institut.

Hola sóc l'Adrià tinc 13 anys i sóc de Santa de Oliva. Vaig néixer a Tarragona. M'agrada jugar amb la PS3, PSP i a futbol.

Hola sóc el Jordi Alonso i tinc 16 anys, faig 4t d'Eso. El que més m'agrada és jugar a futbol.

Hola sóc la Magela i tinc 15. Faig 3r d'Eso i el que més m'agrada és fer pulseres i parlar amb els meus amics.

Hola sóc el Víctor tinc 14 anys, faig tercer d'Eso i el que més m'agrada jugar amb l'ordinador.

Hola sóc Carla tinc 12 anys i m'agrada escoltar música flamenca.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada